Breaking

7.29.2018

Knock-Out (Nóka Út): Akuszti-K.O. (2009) (Nail Records - PR [Erdély-Ro])

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a kolozsvári Knock-Out zenekart a születésétől kezdve ismerem, annyira, hogy még a nagyközönség elé nem tárt demo felvételeik is megvannak, ott lehettem az első koncertjeiken, vagyis eddigi tevékenységüket végig tudtam követni.

A jelen téma tárgyát képező Akuszti-K.O. CD a zenekar 15 éves jubileuma alkalmából jelent meg, amolyan best of, csak épp a dalok át vannak hangszerelve akusztikus hangszerekre. Egyes jól ismert slágerekben pedig népdal ízeket is becsempésztek. A népdal
feldolgozások még így akusztikusan is kaptak némi rockos/bluesos ízt, viszont a Mikor iszom pálinkát népdal átdolgozás nagyon elmegy csujogtatós, lakodalmas vizekre, ami szerintem már gázos egy power rock'n'roll bandának.

Remélem, hogy a zenekar a következő albumával visszatér a vérbő tökös rock hangzáshoz és nagyon reménykedek, hogy a megalakuláskor felrántott 3-4 dal, ami amolyan promóciós demonak készült anno, vagy bónuszként ott fog figyelni egy következő anyagon, vagy pedig letölthetővé teszik a weboldalukon. Én kuriózumként megtenném, hogy az ős rajongók kapjanak egy kis ajándékot...

www.knockout.ro

7,50/10
esch
(Rockpolis Media)

No comments:

Post a Comment